RE: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Leden 2 17:46:09 CET 2015

Jak poznají, jestli jim staré katalogy přivezl podnikatel nebo osoba? Přece
jsi jim nemusel vyprávět, že to vezeš jako podnikatel...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
Zahradnik
Sent: Friday, January 02, 2015 5:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Já jsem jednou jako podnikatel chtěl odevzdat asi 150 kg nějakých starých
katalogů, co mi tu zbyly od jedné firmy, které jsem je rozesílal. Říkal jsem
si, co budu hledat sběrnu, že je dám do dvora.
Pak jsem se podíval, že oni hajzlíci by za to vzali docela dost peněz.
To jsem si říkal, že přece nejsem padlý na hlavu, abych jim odevzdal papír,
zaplatil jim, no a oni si ho odvezli do sběru a dostali další peníze.

Jinak je divné, že u vás za nebezpečný odpad berou peníze. Od podnikatele
nebo firmy ano, ale od soukromé osoby je to zdarma. Já tam vozím různé
filtry z čistící konvice, baterie apod. Nikdy jsem nic neplatil.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem