Re[2]: Kabel k cidlu do vody

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pátek Leden 2 14:49:25 CET 2015

Ač jsme svátky přežili ve zdraví, tak přece jen se něco vyvrbilo a mě čeká výměna jednoho ventilu u radiátoru. Ač téměř 40 let starý, je s termostatickou hlavicí. A to je důvod, proč mě zaujalo že "Dnešní ventily jsou bez výjimky dvojregulační a PRVNÍ seřízení by se mělo provést bez hlavic". Tenkrát se žádné první seřízení určitě nekonalo a vzhledem k věku to tak tenkrát nejspíš ani nebylo možné. A protože tu výměnu budu dělat sám, můžu poprosit o radu jak na to?