Mech: tabuka zatizeni ozubenych kol

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Leden 2 10:39:36 CET 2015

Spousta vzorečků v praktické strojařině jsou takové poloempirické
záležitosti a na rozměr se tam moc nehledí, zvlášť když se to
donekonečna opisuje z jedné příručky do druhé. Pak samozřejmě nikdo
netuší, jestli je to míněno v metrech, tisícinách palce nebo
krychlových sekundách, ale přesto to vypočítá a použije do své
konstrukce :-)

Aleš Procháska