Mech: tabuka zatizeni ozubenych kol

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Leden 2 01:56:23 CET 2015

no a nech mi niekto hovori ze vysokofrekvencna technika je ducharina.

V tych materialoch sa spomina bulharska konstanta s nazvom koeficient
bezpecnosti 1.1-1.2. Vtipne je, ze sa pouziva vo vztahoch kde sa
navzajom nasobi 4 az 8 roznych konstant, ktore sa vycitaju z grafu, z
tabulky, alebo odhadnu. Takze ci je jej hodnota 1.1, 1.2 alebo 9.5 je
asi celkom jedno.

Teraz neviem ci su dane skripta len rychla prirucka pre robotnika za
sustruhom, alebo je strojarstvo na tom tak zle ze sa veci exaktne
nepocitaju a uz 300 rokov sa pracuje len s odhadmi...

b.