Kabel k cidlu do vody

Čtvrtek Leden 1 21:27:46 CET 2015

Dne 1. ledna 2015 17:21 Draček Fráček <dracek.fracek na gmail.com> napsal(a):

> Nic proti termostatickym hlavicim, ale co brani
> - pri praci v dilne stahnout teplotu i na beznem kohoutu
> - nastavit ruzne teploty v ruznych mistnostech i na beznem kohoutu

Běžný kohout jenom otvírá nebo zavírá horkou vodu do radiátoru.
Termostatická hlavice udržuje teplotu v místnosti (nebo by aspoň měla).

Moji rodiče mají barák, kotel na tuhá paliva a na radiátorech obyč. kohouty
(které jdou navíc dost ztuha) a teplota se reguluje podle jedné místnosti a
to je obývák. Je to systém na hovno. Mně je tam vždycky buď zima nebo
vedro. A když venku fouká vítr, kotel topí jak blázen.

P.K.