[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Leden 1 20:31:16 CET 2015

Je to dost otázka přístupu. Já v programu používám odsazování a
vůbec formátování textu dost důsledně a pak se spíš orientuji podle
odsazení než podle textu. Poslední řádek příkazu je pak terminátor
příkazu, ať už je to } nebo třeba "end if", ale je odsazený, protože
patří k tomu příkazu. Někdo jej zase vnímá jako metapříkaz a
neodsazuje :-)

Aleš Procháska