[OT]C CO tim chtel basnik rici?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 1 20:18:11 CET 2015

if (neco) then
    begin
       repeat
         neco;
       until (0);
    end
  else
    begin
       Inc(a);
    end;

Je to vic psani, ale rozhodne se mi to pak lepe cte - je to vicemene
basic english.

Tak vase varianta je pro me ta jedna z nejmene prehlednych - naprosto se
ztracim v tom kde konci bloky. Navic treba u MikroPascalu od Mikroe to
editor krasne spojuje:
http://www.cncnet.info/galery/pascal.png
clovek to krasne vidi ze by byl sam proti sobe to tak neodsazovat