Něco pozitivního: Zdroj z PE 12/2014

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 1 20:30:16 CET 2015

Sběrný dvůr?
Já tam chodím pořád, a vždycky mě něčím pěkným překvapí.
Letos třeba krásný ( kromě pomlácené bedny jak s tím házeli) PC s Intel
dual core 3,08GHz ,  2GB RAM, 320GB disk, W7 ( štítek).
Uvnitř jak v pytlíku od vysavače, po vyfoukání, vyčištění a výměně
zdroje jede jak víno.
v PC nainstalováno spousa her, nejspíš nějaké dítko dostalo nový
nabušený stroj... :-)
Pravda starších PC hodně ubývá, ale PII, PIII  se tam dá najít každou
návštěvu minimálně jeden.