OT - Jak pracujete mezi svatky

Čtvrtek Leden 1 19:26:04 CET 2015

Co se "celozávodní dovolené" na konci roku týče, tak dva zábavné příklady:
1) Cosi objednaného u české firmy budou moct dodat a fakturovat až po Novém roce,
protože to je od německého dodavatele, který má o Vánocích (hádám tak asi od
poloviny prosince do poloviny ledna) úplně volno. A česká firma nemůže kvůli
zavedeným účetním postupům něco vyfakturovat dřív, něž budou mít potvrzenou dodávku,
i když vědí, že to bude a že cena se nezmění.
2) Ochotný zaměstnanec jiné české firmy by mi něco rád prodal, ale ostraha ho
nepustí do kanceláře, protože ji má pronajatou v areálu velkého podniku, který si
udělal prázdniny.

Já mám oficiálně dovolenou, v práci jsem ale byl 29.12. kvůli nějaké své byrokracii.
Nicméně striktně vzato, u nás asi jediné pravidlo je nevynechat svoji vlastní výuku,
jinak to je jedno. Přemýšlet a bádat si můžeme kdy chceme a kde chceme.

David