Kabel k cidlu do vody

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Leden 1 13:11:52 CET 2015

Hezký nový rok.
Ano mám menší spotřebu uhlí, než když mi nainstalovali automatický kotel
a termohlavice.
Hlavní problém původní instalace byl ten, že to bylo několik
samostatných celků, které spolu vůbec nebyly propojeny. Kotel prostě jen
topil plným výkonem na 85°C, regulace pouštěla do radiátorů teplotu v
rozmezí 60-70°C dle venkovní teploty a o zbytek se postaraly hlavice.
Nynější regulace se ovládá systém přikládání dle venkovní teploty, tak
aby kotel nejel na plný výkon, ale zároveň aby udržel teplotu zpátečky
na 70°C. A také dle venkovní teploty pouští vodu do radiátorů v rozmezí
30-55°C.
Milan.