Re: Arduino buffer seriovém portu

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Sobota Únor 28 22:26:56 CET 2015

Ja se domnivam, ze vetsina lidi stejne skonci studiem a modifikaci ve
zdrojacich tech arduino knihoven. Ja tak dlouho ladil tu arduino IIC
knihovnu, az pouzivam neco uplne jineho. Ono arduino vypada docela
zajimave pro urcitou skupinu lidi, ale mam pocit, ze az se clovek
dostane ze stadia zkouseni examplu, tak se stejne poohlidne po jinem
IDE, zacne modifikovat ty knihovny, az mu z arduinia zbyde jen ten HW.

L.