Auto - kdysi se delalo svetylko na plaseni zvere

Středa Únor 25 20:08:16 CET 2015

K tomu oslnovani - na to jsou nejlepsi poradne xenony, tedy pro toho kdo
jede v aute co je ma ;-)
Jen tak pro zajimavost, nechapu, jak mohli schvalit treba u Oplu
automaticke prepinani dalkovych, funguje to jeste prekvapive dobre ale
ne dokonale - nemam nervy to prakticky pouzivat, spousta nasr... ridicu
co me problikavala me dost stvala.
Nejlip to funguje na koncova svetla, nejhur v zatacce kde to
protijedoucimu vadi urcite nejvic protoze vidi prd kde je silnice...
Je to pouzitelne jeste tak na dalnici, kde je do protipruhu daleko ale
kamionum to evidentne taky vadi...