OT: Auto - kdysi se delalo svetylko na plaseni zvere

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 25 20:02:12 CET 2015

Dne 25.2.2015 19:50, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Dobrý den,
>
> kdysi dávno za mých mladých let si lidi dávali do některého horního
> rohu čelního skla auta takové krabičky se světýlkem, některé verze s
> modrým a jiné s fialovým. Mělo to snad fungovat na plašení zvěře.
Podle mě to bylo proti oslnění protijedoucím vozidlem.
Táta to tam taky přidělával, uvnitř byla 12V/5W sufitka....  jaký to
mělo účinek netuším. Ale byl to svým spůsobem tehdejší "tuning" auta,
tak to tam měl každý druhý...