OT: Auto - kdysi se delalo svetylko na plaseni zvere

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Únor 25 19:50:13 CET 2015

Dobrý den,

kdysi dávno za mých mladých let si lidi dávali do některého horního rohu
čelního skla auta takové krabičky se světýlkem, některé verze s modrým a
jiné s fialovým. Mělo to snad fungovat na plašení zvěře. Se zvěří jsem se
potkal už několikrát, viděl jsem kvůli zvěři i převrácené auto (asi zabrzdil
při stržení volantu).

Co jem našel, tak pouze toto a to nevím jak se řekne anglicky:
http://www.conrad.cz/plasic-divoke-zvere.k853361

Co kdybych pustil pár wattů 20kHz do výškáče nebo piezzo horny, pomůže to?
Nebo bude lepší zvuk nějak modulovat? Je o plašení zvěře někde něco napsáno?
Nic relevantního jsem totiž nenašel.

Děkuji, JL.