ot:web/ .htaccess

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Úterý Únor 24 15:07:37 CET 2015

zdravim,

uz samotny zapis

RewriteCond  %{HTTP_HOST}  ^(www\.)?evik\.cz$

zajisti, ze se to tam nedostane. A uprimne je to pekna prasarna.

minimalne by to muselo byt

RewriteCond  %{HTTP_HOST}  \.evik\.cz$
RewriteCond  %{REQUEST_URI}  !^/evik\.cz/
RewriteRule  ^(.*)$  /evik.cz/$1  [QSA]
RewriteCond  %{HTTP_HOST}  de\.evik\.cz$
RewriteRule  ^(.*)$  /evik.cz/evik.de/$1  [L,QSA]

ale vubec se mi to nelibi. cozpak je problem udelat normalni konfiguraci v apache?

tm