ot:web/ .htaccess

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Únor 24 14:21:09 CET 2015

Zdravím ve spolek,

Poradí někdo, jak jednoduše vytvořit subdoménu pomocí .haccess.

Dočetl jsem se, že to musí být na serveru povolené. Tady čekám na odpověď.

Na webhostingu běží několik domén, které jsou nastaveny jako alias a v rootu
je .htaccess, který přesměrovává domény do příslušných složek.V každé složce
domény je další .htaccess, který se stará o konkrétní doménu. Jaký zápis do
.htaccess pro vytvoření subdomény? Nějak jsem prolétl web, ovšem nepodařilo
se.

Takhle to vypadá ve .htaccess v rootu.

### domena evik.cz

RewriteCond  %{HTTP_HOST}  ^(www\.)?evik\.cz$

RewriteCond  %{REQUEST_URI}  !^/evik\.cz/

RewriteRule  ^(.*)$  /evik.cz/$1  [L,QSA]

### domena xxxx.. atd.

Jde mi o to, aby při subdoméně www.de.evik.cz to skočilo do složky
evik.cz/evik.de/   , kde už bude vlastní .htaccess pro stránky v němčině.

Jde to nějak? Díky Míra