Efektivita virtualizace

Galloth lordgalloth na gmail.com
Úterý Únor 24 08:17:41 CET 2015

Zdravim,

nechapu tvrzení:

"Po virtualizaci se vam z toho stane masina, ktera se zjednodusene tvari
jako server 1x 36GHz (2x6x3GHz),"

můžete to prosím rozvést? Chápu, že by to fungovalo opačně, že jeden master
se bude tvářit jako 12 3Ghz strojů, ale nechápu, jak chcete udělat 1*36Ghz
z více jader. To by jste přece musel umět automaticky paralelizovat
libovolnou úlohu. Prostě když na tom pustím sekvenční úlohu, tak se přeci
nedostanu výš než je jedno jádro.

Jinak my v práci používáme https://openvz.org/Main_Page Je to teda jen pro
Linux a není to čistá virtualizace, ale je to poměrně rychlé a umožňuje to
vytvářet více oddělených instancí Linuxu na jednom masteru.

Honza