Code::Blocks a Arduino

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Únor 22 18:40:48 CET 2015

Přišlo tlusté do tenkého a já se zase vrátil k nějakému kódu, co jsem měl
napsaný pro Arduino. Tentokrát jsem ale nechtěl trpět s Arduino IDE, tak
jsem nainstaloval a rozchodil C::B - funguje, chová se to mravně, ale měl
bych pár dotazů:

Nedá se nějak přednastavit (zapsat do příkazové řády, post-build skriptu
nebo tak někam) typ programátoru, který následně použije Arduino Builder?
Při každám nahrávání odklikávat, že opravdu mám připojený USBasp mi připadá
trochu zbytečné (asi by byla možnost si tam napsat místo toho builderu
nějaký .cmd, který bude volat avrdude se správnými parametry, ale kdyby to
šlo nějak "legálně", byl bych raději). Nepodařilo se mi ani dohledat nějaký
seznam cmdline parametrů pro ten builder, nebo pro cb%console%runner, který
ho spouští.

Další drobnost - jde nějak v prostředí nastavit barva, kterou se mají
zobrazovat zviditelněné mezery a tabulátory? Já to používám (to je taková
úchylka), ale trochu mi vadí, když jsou ty tečky a šipky stejnou barvou jako
text kolem, nastavil bych si nějakou světlo šedou, aby vidět byly, ale
nerušily...

Kdybyste někdo tušil, hodně by to potěšilo - C::B se mi líbí, ale líbil by
se ještě víc :)

Díky.

Pavel Kutina