Kicad a arduino

Čtvrtek Únor 19 11:37:22 CET 2015

Základní příkazy mají defaultně své klávesové zkratky, move Ctrl+M, route Ctrl+R,
ripup Ctrl+Shift+R apod., další se dají dodefinovat příkazem ASSIGN (jednotlivé
příkazy i sekvence, celé i neukončené). Navíc kolečko a pravé tlačítko myši mají
význam podle právě používaného příkazu, což dost urychluje.

Všechno se dá zadat i z klávesnice, třeba přesné souřadnice, celý příkaz atd., a to
včetně modifikátorů typu zmáčknutý Ctrl, pravé tlačítko myši a tak, čimž jdou navíc
udělat věci, které jen myší způsobit nejdou (třeba přiskočení celé skupiny ke gridu
a relativní a polární souřadníce)

Většinou dělám tak, že mám pravou rukou skoro trvale na myši a levou na klávesnici
vybírám příkazy (akorát to Ctrl+M je trochu na zlomení prstů), u čeho nevím z hlavy
zkratku, to klikám myší.

D.O.