Kicad a arduino

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Čtvrtek Únor 19 08:50:17 CET 2015

Já jsem si v Eaglu zvykl používat pro nejčastější příkazy vlastní
přiřazení do F kláves. To je teprve rychlost práce. Právě při používání
jen myši mě to přepínání příkazů hrozně zdržovalo. Nerad zbytečně
přejíždím myší od součástky jen kvůli tomu, abych s ní mohl pohnout nebo
natáhnout propoj.

--
Tomáš Halabala - REGULACE.ORG