Kicad a arduino

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Únor 18 21:11:35 CET 2015

To jsem rád, že v tom nejsem sám :-)
Ale teď jsem chvíli trénoval a dá se na to zvyknout. Logika proti eaglu
je jiná. V eaglu zadáváte příkazy a myší dělám změny, v Kicadu vybírám
myší součástky a klávesnice přes zkratky dělá změny.
Je to jiné, ale dá se na to zvyknout. Ve výsledku to bude rychlostně
asi totéž.

Zatím jsem ale nerozdýchal ten "bordel" v knihovnách a možnost si
rychlým prohlídnutím vybrat pouzdro - všude mám jen zkratky a to mi
většinou nic neříká. U notoricky známých pouzder (DILxx, To892, TO220)
si jakž takž poradím, ale jakékoliv konektory jsem .. tam kde baťa s
dřevákama.

Ale bomba - objevil jsem prohlížení pouzder - je to ikona s modrou lupou
v CvPcb.

Tak to už nějak pujde. Jen ještě logiku - jak se prpojují pouzdra se
symboly co se týče vývodů. To co v eagle se při editaci knihoven dělalo
povelem connect.

Jak rychle prověřím, že se to správně namapovalo?

Díky

Petr