Kicad a arduino

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 18 20:54:13 CET 2015

Jo jo, přesně tohle (ve srovnání s Eagle) bylo to, co mě hned při prvním
setkání s KiCadem otrávilo..

Ne že by Eagle byl nějaký výkvět ergonomie, ale přece jen otáčení
součástky pravým myšítkem rovnou při umisťování nemá chybu...

Ta spousta součástek (položek) v seznamech byla druhá věc.

Jo a myslím si, že nemožnost ergonomicky používat myš (tedy bez
klávesnice!) je u jakéhokoliv grafického programu hrůza. Přece jen doby
DOSu jsou už nějaký ten pátek minulost (sice stále živá, ale prostě
minulost).

To píšu coby klikoidní linuxák uznávající i význam konzole (ale ne v
grafické aplikaci) ;-)

--
Jirka