Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Neděle Únor 15 21:00:45 CET 2015

Já si předlohy tisknu na inkoustovce na film a maximální spokojenost.
Inkoust se povrchově vsákne do nasákavé želatiny a drží natolik, že
prototypovou desku s tím v pohodě udělám. Dokud jsem měl tiskárnu
HP840C, měl jsem problém že inkoust se i po zaschnutí lepil a musel jsem
dávat film tiskem nahoru. Teď mám Canon MG3550 - sice je to tiskárna
dost zoufalá, ale inkoust zaschne dobře, dobře kreje a na filmu mnohem
líp drží. Možná by se našly fólie pro inkoustovky, které by fungovaly
podobně jako ten film.
Anděl