Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Neděle Únor 15 19:40:57 CET 2015

Děkuji všem za tipy, zkusím to.

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Sunday, February 15, 2015 7:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Ja to delam v takove malilinkate firmicce v Tranovicich (kousicek od Tesina). Poslu v PDF a (po domluve) asi za 3 hodiny si dojedu pro nasvicene filmy. Cena asi 100Kc/A4. Nejjednodussi je zajit do nejblizsi tiskarny (v Tesine vim o 2 velkych a 2 mensich, takze v Ostrave by nemel byt problem potkat taky) a zeptat se jich kde sviti filmy (tak jsem to udelal ja) Nektere maji svoji osvitku, nektere si to taky nechaji delat.
Marek

Přátelé dovolte abych se trošku přiživil na vlákně:
mým základním problémem při výrobě je vytvoření dostatečně kontrastní předlohy. Docela to zvládám na inkoustové tiskárně s pauzovacím papírem. Ale nechci rozebírat tuto metodu, rád bych se zeptal na něco jiného:
Existuje (nejlépe v okolí Ostravy) služba, kam bych Emailem zaslal  nějaký výstup z Eaglu (Gerber, pdf...) a oni mi poslali zpět v geologicky dohledné době film s tím, že bych jim zaplatil převodem? Nějaká tiskárna na film, která by na tohle byla připravená?
Hledám na netu ale většinou se dostávám na nabídky tiskových služeb v celku, nejsa schopen rozklíčovat zda a za kolik to nabízejí.
Děkuji.
L. Kručinský