Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Sobota Únor 14 21:09:42 CET 2015

Ja ted mam ve vyrobe v Pragoboard POOL servisu desku skoro na hranici
moznosti, sestivrstvou, tak jsem zvedavej...
100um je uz pry problem, i kdyz to maji v ceniku, 125um by melo jit
(priplatek 15%), diry 0,3 -> prokovy 0,2
Ve stredu by mela byt na stole, zatim nevolali, ze by byl problem -
zrejme testujou kazdou desku v sestave pred slepenim? Aspon to tak
vypadalo dle konzultace, ze udelaji i 100um ale je potreba udelat panel
cca 6-ti desek a snad jedna vyjde...