Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Únor 14 12:14:05 CET 2015

To chapu a je to zcela klidne mozne, nastesti jsem nikdy nemel tu cest
ani potrebu.

Ja tady zastupuju "stranu jednoduchych navrhu" (jakkoliv je to relativni
pojem) ;-)

Dokonce se stale snazim vyhnout pouziti dvouvrstvych (ano, dvouvrstvych,
ne dvacetivrstvych) PCB a jde to, i kdyz je potreba trochu toho "grifu"
pri vyrobe a osazovani SMD propojek (z dratku a polyimidove pasky)...

Duvodem je samozrejme to, ze si PCB delam sam, nebo prostrednictvim
firem typu pana Kohouta, kterym jako podklad clovek posila jen motiv
medi. Cili neco jako prokovene vias apod. jsou prakticky mimo hru a
dodelavat je rucne neni to uplne prave orechove.

No a k tomu, abych zkusil nejakeho Cinana nebo pool servis Pragoboardu
apod.  na "profi" PCB mi jaksi chybi potrebne znalosti na prevod z Eagle
ci neceho jineho do Gerberu a tech vsech souvisejicich zalezitosti tak,
aby vse "klaplo"...

Neni to otazka neschopnosti, ale spis urovne mych potreb a samozrejme i
nedostatku casu.

--
Jirka