Vlastnosti editoru schemat a PCB (bylo: Re: Kicad)

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Únor 14 12:00:25 CET 2015

Eagle je robeny na jednoduche navrhy a tam funguje perfektne. S exportom
netlistov som nikdy nepracoval, ale ked vidim ako tento proces vyzera v
Cadence tak nechapem ako sa im dari navrhovat dosky bez chyb. Schema a
doska je uplne oddelena a robi sa netlisting a back annotation.
Na druhej strane na doske, kde je povedzme 8 FPGAciek, kazde s 1600
pinmi je tento postup absolutnou nutnostou.