co2 v dome

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Únor 14 09:00:09 CET 2015

> Sice je mi to lehce nepochopitelné, ale samozřejmě Vám věřím.
> Platilo by to předpokládám jen u toho rozpuštěného plynu. Kdyby
> v té tekutině už byly bublinky, tak u těch by to už zřejmě neplatilo.
> A stejně tak by to neplatilo při jiném poměru kapalina/plyn, např.
> při mlze atd.

Mohu 100% potvrdit, protoze souded "perpetak" chtel vyrobit nejaky zazracny
stroj na tom principu, ze plynny cpavek by se "nahore" ve vysoke valcove
nadobe volne rozpoustel ve vode , pak by sam difuzi dosel ke dnu nadoby, kde
by se diky hydrostatickemu tlaku "stlaceny" odebiral - samozrejme, ze to
neslo a soused to velmi namahavymi experimenty potvrdil.

Zdravi Petr Kubac