SN74AUP1G14 - latch-up pri zapnuti napajeni - snad VYRESENO

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 13 17:16:16 CET 2015

Jo, tu normu (ktera by mimochodem mela byt bezne verejne dostupna jako
vsechny zavazne predpisy) jsem na baidu zbezne prochazel uz vcera, ale
nenasel jsem tam nic inspirujicicho.

A uz vubec ne pro muj pripad.

Mam dojem, ze cela ta norma je spis o odolnosti soucastky, kdyz uz
latchup vznikne. Proste ze ta soucastka v nove vznikle pozici pojistky
pripojene paralelne k napajeni toho snese dostatecne hodne...

Ale pripadne me opravte.

--
Jirka