SN74AUP1G14 - latch-up pri zapnuti napajeni - snad VYRESENO

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 13 16:55:09 CET 2015

Nene, u Farnellu, vzdyt to pisu hned na zacatku
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2015-February/471398.html .

Jo a opravuju se - jsou nikoliv Made in China, ale United States, koukal
jsem totiz omylem na sousedni sacek s DMC2038LVT...

Ja si nemyslim, ze by ty SN74AUP1G14 byly vadne (jinymi slovy horsi nez
jine kusy), proste se nejspis takhle blbe v urcite situaci chovaji
vsechny...

Slo by to mozna overit nakupem z uplne jineho zdroje, ale tak daleko
moje zvidavost ani altruismus zatim nesahaji ;-)

--
Jirka