Nejlevnejsi R a C SMD ve stovkovych mnozstvich - kde?

jurp jurp na volny.cz
Pátek Únor 13 08:50:05 CET 2015

Razeno podle prumernych cen:
ECOM
SOS
Farnell
TME
RS

Ale:
1) ECOM a SOS vedou jen Yageo, takze bez potisku - tito u mne tedy Nee
2) u ostatnich nutno porovnavat cenu napric u vsech vyse zminenych,
    protoze unekterych hodnot vyjde pomalu levneji vzit kotouc
    Paradoxne Farnell stahnul ceny opravdu razantne. U RS jsou nektere
    hodnoty levnejsi, nektere drazsi. Takze opravdu porovnat.

JURP