Nejlevnejsi R a C SMD ve stovkovych mnozstvich - kde?

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Únor 13 00:53:02 CET 2015

Presne toto som sa rozhodol riesit predvcerom, 56 hodnot odporov a
kondenzatorov, chcel som si podoplnat vsetko chybajuce vo velkosti 0603
a vacsinou v stovke kusov. Skoncil som pri tom, ze som spravil tri
objednavky (SOS, TME, Farnell), ceny boli tak rozne a niekde boli aj
akcie/vypredaje ze som bral aj 500ks od hodnoty a oplatilo sa mi 3x
postovne. Jedine TME vychadzalo na tieto smeti o dost drahsie, tam som
bral len hodnoty, ktore inde vyslovene neboli skladom... Na niektore
hodnoty vychadzal dokonca Farnell vyrazne lacnejsie ako zvysok. Inac
Farnell a SOS uz mam dve krabice doma, TME sa nejak flaka...

Jaro