FV panely

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Únor 12 12:05:57 CET 2015

To je ono.
Už to chce jen malé vylepšení. Bude jen jeden zásobník s nerezovým
hadem, kterým protéká TUV. V dolní části bude těleso, které bude
dostávat proud z FVE. V horní druhé, pro ohřev v nízkém tarifu. Na
výstupu z hadu bude termostatický směšovací ventil, který zajistí, aby
se nešlo opařit, pokud FVE dodala hodně proudu a nebyl odběr a současně
se vytvoří zásoba pro dobu kdy slunce nesvítí. Termostat pro ohřev v
nízkém tarifu bude nastaven tak, aby vypnul při teplotě, vyšší o
teplotní spád mezi teplotou akumulační vody a požadovanou teplotou TUV.
Pokud teplota dostoupí havarijní hodnoty (98 stupňů), odpojí se FVE.

Martin Záruba