FV panely

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 12 11:30:27 CET 2015

On Thu, 12 Feb 2015, Jozef RAČEK wrote:

> Mozno som to sledoval nedostatocne pozorne, ale druhe malo byt doohrev v znizenom tarife,
> teda nie "kedykolvek", ale pocas casovych usekov (sumarne 8 hod / 24 ) podla nastavenia HDO.
> To nemusi korespondovat s casovou potrebou vody a zvykmi ludi, pouzivajucich teplu vodu.

To ano a na tom se nic nemeni. Slo o to jak do toho zapojit energii ze
solarniho panelu. Prihrivat ve dne solarem zasobnik ktery uz byl v
noci nahrety nocnim proudem je lehce neprakticke - neda se predvidat
jak bude svitit a o kolik tedy v noci hrat mene.

Proto jsem psal o predrazenem zasobniku ktery by byl nahrivan solarem
kolik da a predehrival vodu stavajicimu zasobniku.