MECH: Re: Lepeni skla (bylo: Re: Vymena Gorilla glass Samsung S4)

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Středa Únor 11 11:48:58 CET 2015

Nevím jestli nejsem úplně mimo, vskakuji bez rozhlédnutí do rozjetého
vlákna, ale v Bauhausu prodávají UV vytvrditelné lepidlo, čiré a tvrdé.
Buď v soupravě i s LED svítilnou nebo samostatnou náplň.

Aleš Procháska