MECH: Re: Lepeni skla (bylo: Re: Vymena Gorilla glass Samsung S4)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 11 11:39:08 CET 2015

Kdybyste podrobně uvedl cílovou aplikaci, možná by bylo snazší radit.

Chápu ale, že pro zakázku z CIA realizovanou dílnami BIS to není možné ;-)

Pokud to má třeba být v souvislosti s nedávno probíranými LED na éro,
pak na LED existují jiné transparentní materiály.

Viz třeba děsivý web jinak skvělé fy Elchemco...

--
Jirka