WIN 7 - přenos na jiný stroj - problém s grafikou

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Únor 10 16:08:19 CET 2015

JiZdravím konferenci,

trápím se tady s Windows:

celkem úspěšně jsem přehodil disk s W7 na jiný hardware. Windows najely,
ale za boha se mi nedaří vnutit mu jiné ovladače grafiky než "Standardní
grafický adaptér s rozlišením VGA". Navíc mi u toho svítí výkřičník:  Toto
zařízení nenalezlo dostatek prostředků, které by mohlo použít. (Kód 12).
Chcete-li zařízení používat, budete muset zakázat některé jiné zařízení v
tomto systému.

I když tam nainstaluji ovladače z DVD co bylo u desky, tak stejná chyba:
Toto zařízení nenalezlo dostatek prostředků, které by mohlo použít. (Kód
12). Chcete-li zařízení používat, budete muset zakázat některé jiné
zařízení v tomto systému.

Deska to je MSI J1900I - s integrovanou intel HD graphics.

Bios jsem flashnul za nejnovější.

Nevíte někdo co s tím?

Díky za nápady.

Honza Půhoný