gombik nepodarok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 9 23:47:27 CET 2015

Ach jaj... Toto iste ste opakovali (nie(len) Vy) aj Sase... a pritom aj
Sasa davala fotky, z ktorych to je zrejme
http://www.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/knoflik_5.jpg
http://www.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/knoflik_6.jpg

NIE, tento je naozaj jednoliaty, z termoplastu, s bielou plastovou vlozkou
ako ciarka:
http://efton.sk/tmp/PICT9465_.jpg
(som ho zmasakroval stipackami, snad je teraz podstatu uz vidiet, neviem to
tak dobre odfotit ako Sasa)

Tie s kliestinou (ci uz dotahovane skrutkou alebo maticou) a ciapockou mame
tiez, rovnako ako dalsich mozno zo dva tucty typov. Tie s kliestinou a
ciapockou su castokrat phenolic, t.j termoset, na omak hladsie a
chladnejsie.

Podobne vyzerajucich gombikov existuju stovky, a to vsetkych moznych
prevedeni - okrem tejto s prstencom na okruhlu hriadel a tej s kliestinou
su aj na drazkovanu hriadel (s roznym poctom zubov), s cervikom, s perom
na D hriadel; dalej ako sme uz v tom druhom vlakne videli, hriadele su
roznych priemerov, napr. 6.00m, 6.35mm...

A ano, existuju aj velmi podobne s prstencom, ktore vsak maju vymenitelnu
ciapocku, aby mohla byt roznej farby; ale tieto su skutocne jednoliate. No
a potom su este varianty s ciarkou a bez nej, rozny pocet vonkajsich
drazok, rozne zakoncenie spodku...

wek