Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Středa Leden 21 20:37:11 CET 2015

Hezký večer,

     od včerejška se snažím přijít na způsob montáže tohoto knoflíku
http://www.gme.cz/knoflik-abs-s-ryskou-18-5mm-p624-413 na hřídel
potenciometru. Píší, že je určený pro 6mm hřídel. Moje potenciometry
mají 6mm hřídel, ale nasadit to nějak nejde. Buď je na to nějaký tajný
postup či nějaké zaklínání, nebo já nevím co.

     Asi by to šlo i silou, ale nechci zničit potenciometry (už proto,
že byli dost drahé, jeden je třeba tento
http://www.ges.cz/cz/4w-n-xxxx-20-GES05303418.html ), a navíc je třeba,
aby se to občas třeba dalo i sundat.

     Neví někdo, prosím, jak dosáhnout stavu, aby tyto knoflíky byli na
hřídelích?

Saša Svobodová