Vadný SSD po focení ( bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 9 23:44:07 CET 2015

Já jsem samozřejmě ten rok použil jako příklad, dosaďte si tam klidně
cokoliv jiného. Dále nešlo jmenovitě o ST, i když chování bude nejspíš
celkem modelové a tedy i jinde přinejmenším podobné.

No a "tlak od zákazníků" (myslím tím v procesu firma - firma) může být
právě tím rozhodujícím kurvítkem. Není nikdy dopředu jisté, kdy a kde se
v celém řetězci objeví ten z hlediska technického výsledku nejhorší
managor...

Přesto Vám děkuji za neobvyklou otevřenost a slibuji, že to zůstane jen
mezi námi cca 2,4 miliardami uživatelů netu ;-)

--
Jirka