Re: Vadný SSD po focení ( bylo: Re: Raspberry Pi 2 model B.)

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Únor 9 22:19:46 CET 2015

> Ale PROČ situaci ještě dál zhoršovat tak mizerným něčím, co se ani nedá
> nazvat pouzdrem?

Jak jsem psal, protoze zakaznik. Coating zas tolik nestoji. Tuhle jsme se s
jednim handrkovali o 50um tloustky (nebyl to CSP)... Mimochodem je to ten z
fotky...

> Důvod může být jediný: katování kostů a zkracování životnosti (eufemismus
> pro ten druhý humáč je jak známo "plánovaná životnost"). V mírnější
> variantě: nikoho nezajímá, jak se součástka detailně chová a zda přežije
> třeba následující rok, to už přece mezi tím těm blbcům do hlav natlačíme
> něco "úplně nového, megahyper a vzrušujícího"...

No tak to zas ne... Vsechny standardni I/O jsou standardne kvalifikovane na
20let zivotnosti. I kdyz jsou tlaky od nekterych zakazniku na 10. Nevim jak
josu na tom ostatni vyrobci. Nejsem si jisty jak je to s FLASH, tam je to
holt dane poctem zapisu a data retention, tam tech 20 let nejspis neplati.
Ale ze by se cip delal na 2 roky provozu, to by nam asi neproslo...

PK.