[MECH] Lepení gumového pásku

Úterý Únor 3 21:59:34 CET 2015

Nechci vám kazit radost z tvořivé činnosti, ale tyhle náhražky moc dobře
fungovat nebudou. Řemínek musí být plochý a jede po soudkovité řemenici,
která ho centruje. Jiný než plochý tohle nedokáže. Jinak pokud s tím
budete něco dělat, doporučuju motor pootočit o 120 stupňů (je na třech
šroubech). Kluzné ložisko bývá vydřené z té strany, kam táhne řemínek.
Zkuste si při sundaném řemínku zatočit s motorem a při tom řemeničku
táhnout k jedné straně. Na stranu kam táhne řemínek, půjde výrazně hůř.
Po pootočení zase motor dalších 10 let vydrží :-) Motor má pro nastavení
napnutí řemínku oválné díry. Po pootočení je už rozsah nastavení menší :-(
Tady jsem to všechno sepsal - ještě v době, kdy magnetofon nebyl jen
retro...
http://fonoklub.wz.cz/oprmg.html

Ostatně co trochu zapátrat na netu a sehnat orig. řemínek?
Jen tak při zběžném pohledu na český net
http://www.kvt-elektronika.cz/nahradni_dily.htm
http://audio-video-tv.hyperinzerce.cz/kotoucove-magnetofony/inzerat/9766103-magnetofony-tesla-kotoucove-dily-renovace-mereni-nastaveni-nabidka/#.VNExuCyDgbU

Kdybych zahrabal v zásobách svých řemínků, řemínek do B4 bych možná také
našel.
Anděl