OT Jaky NB za cca 8kKc

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 3 18:43:47 CET 2015

Dne 3.2.2015 18:13, Martin Hanek napsal(a):
>  Ale ja se celou dobu bavim o case OD ZAPNUTI PC do nabehu Windows.
No my se tu ale bavime o Windows a rychlosti nabehu OS - versus
procesor/SSD ,  alespon jste to vlakno tak zacal vy:

"Win8/8.1 za to nemuzou. Ty jsou rychlejsi nez XP a nez Win7. Podivejte
se co je tam za procesory? Jak je to Celeron nebo Pentium Nxxxx, tak
ruce od toho pryc.  "

dale: " Ja mam Core 2 Duo 6600, 4GB RAM, zakladni deska 7 let stara,
SSHD disk (je to bezny disk 1TB s 8GB flash) a Win8.1. Jede mi to rychle
a urcite rychleji nez WinXP, ktere jsem tam mel predtim. Kdyz jsem to
tam dal, byl jsem prijemne prekvapen nad tim zlepsenim.
Pravda ty XP nebyly na tom SSHD disku, ale na beznem SATA disku 500GB."

Nechapu do toho stale motate nejake scrreny ktere maluje deska pri
staru, nebo login a dualboot?   Rychlost startu operacniho systemu snad
nemuze ovlivnit nejake cekani na login, nebo posttest.
To ty wokna fakt nedokazou nijak ovlivnit, a je jesno jestli je to W8,
W7, nebo XP.  :-)

Neboli vas dalsi prispevek :" Kazdy den pocitac vypinam, ted jsem zmeril
nabeh po zapnuti a dela to 40 sekund - vcetne 5 sekund menu dualbootu
(mam tam i Win8) a vcetne nabehu Total Commanderu, Thunderbirdu, Skype a
Mirandy IM..... " je jaksi k vami odbocenemu tematu irelevantni .....
Kdyz od toho odectu tech 5  sec. dualbootu, tak tech zbylejch 35 sec mi
stejne nerekne, jak dlouho OS startoval :-(