OT Jaky NB za cca 8kKc

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Únor 3 11:44:44 CET 2015

... ale zase máte průhledná okna, všechno (trhaně) animované a tak :-)

Nedávno jsem viděl v činnosti Macbook Air a úplně mě to fascinovalo -
všechno superrychlé, plynulé. Procesor to mělo 1,5 GHz, myslím že
dvoujádro a paměť kolem 4 GB - rozhodně žádný super HW to nebyl. Ale na
baterii to vydrží kolem 8 hodin, celý stroj je tenký tak 1,5 cm a
lehoučký, prostě nádherná hračka.

Ta rychlost mě ale zaujala nejvíc, to už jsem dlouho neviděl, jestli
vůbec někdy. Přitom všechny ty grafické hračičky, animace a průhlednosti
tam byly taky.

JMN