OT Jaky NB za cca 8kKc

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Únor 3 10:44:26 CET 2015

Ja nevim, u me se to moc neprojevuje. Ted sedim u pocitace Core i3-3220,
8GB RAM, SSD disk 128GB, 64-bit Windows 7 Ultimate.
Podle systeminfo jsem jej na SSD disk instaloval 3.12.2012. Předtím jsem
měl ty Win7 na jiném disku a jiném HW asi 5 let.

Mam zapnute aktualizace, instaluju ruzne programy, zase je davam pryc,
jedu pod adminem (ja vim nemel bych) a jako ochranu mam MSSE.
Sem tam vycistim PC pomoci CCleaner.

Kazdy den pocitac vypinam, ted jsem zmeril nabeh po zapnuti a dela to 40
sekund - vcetne 5 sekund menu dualbootu (mam tam i Win8) a vcetne nabehu
Total Commanderu, Thunderbirdu, Skype a Mirandy IM.
V pameti mi bezi 54 procesu.

Nevidim zadny problem ani vyrazne zpomaleni. Co se vam s temi PC deje?

Martin Hanek