OT Jaky NB za cca 8kKc

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Únor 3 10:29:42 CET 2015

Ked som dostal novy pracovny stroj s windows 7, tak ten tiez bez
rychlejsie ako ten stary s win XP.
Pravda, namiesto single core celeronu tam bol stvorjadrovy i5 procesor
a 8x tolko RAM. Samozrejme tento svizny system zacal s pribudajucimi
updatmi leniviet, teraz to rano zapnem, idem si uvarit caj a ked sa
vraim, uz to nabootovalo. Potom si pustom outlook a idem si urobit
ranajky a pokecat s kolegami. Ked sa vratim, pocitac sa da ako-tak
pouzivat.

Kazdy winodws je svizny ked je cerstvo nainstalovany, zvlast na lepsom
HW. Casom sa ale system zacina posuvat k nepouzitelnosti a to nam
chlapci z Redmondu dokazuju od cias W95.