OT:statika domu (bylo: Re: Propojovaci krabice pro zasekani do panelu)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 2 19:47:40 CET 2015

Hezké a poučné.

Nicméně pro klid duše bych si zejména v případě rozsáhlejších zásahů
ještě prostě pozval toho statika, jak píšu níž.

Stavař si taky nebude opravovat televizi. Pokud ano, nebude elektronicky
vzdělán a nebude to předtím (příp. i potom) s někým z branže alespoň
důkladně konzultovat, tak to může dopadnout různě...

Potíž je v tom, že v případě toho paneláku a narušení jeho statiky je
potenciální průser výrazně větší.

Od televize může jeden taky až vyhořet, ale když místo interní pojistky
nedá hřebík, tak...

--
Jirka