OT UZ zvlhcovac

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 30 21:24:43 CET 2015

No bezne menim tak 50% vody 1x za mesic - nad akvarkama jsou nejake
rampy se svetly apod. - a nad tim deska z obyvakove steny. Jednou
mesicne roztahnout 15m hadice a namontovat na sprchovy vystup v koupelne
se da akceptovat - behem vypousteni to jeste odsaju na dne..vsechno se
da bez nejake demontaze - i rukou se tam da sahnout.

Takze je to dilema zda roztahovat hadici kvuli 25l vody a nebo odklopit
dekly nad akvariama a opatrne nalejvat kyblema aby to clovek nenalil na
zem nebo do te rampy.

RV