OT UZ zvlhcovac

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 30 21:10:47 CET 2015

To by fungovat mělo. Připomnělo mi to stabilizaci vlhkosti, co jsem před pár
desítkami let viděl v Národní galerii, tam v tom měli válec s filcem.

Ještě bych odbočil: Proč normálně stačí hadice a nenormálně se musí dolévat
kýblem?

PH

----------------------
From: Admin HWnews
Zustal bych u predmetu dotazu. Cilem neni zahustovat slozite nastavenou
kvalitu vody v akvariich a vyrabet zelve zanet oci z pruvanu. Naopak
vedlejsim efektem krome zlepseni zdravi je prave i mensi dolevani do
akvarii - moc me to nebavi saskovat s kyblema - nromalne vypoustim a
napoustim hadici.

Zaujal me ovsem tenhle system:

https://www.youtube.com/watch?v=JVeEewf8dls

To je prakticky pomerne snadno vyrobitelne. Ty disky asi muzou byt i s
nejakeho filcu.