OT: letadlo s vrtuli vzadu

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Prosinec 29 22:11:41 CET 2015

Odpoved nie je jednoznacna. Kazde usporiadanie (tazna, tlacna vrtula)
ma svoje vyhody a nevyhody. Nechc sa mi pisat, tak pozrite napriklad
strany 18 az 20 tu

https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?file_id=55552

len este dodam jednu nevyhodu casto pouzivanej tlacnej vrtule u
motorovych rogal a motoroveho paralideru: akakolvek malickost uvolnena
a upadnuta z masiny poskodi vrtulu.